Druk katalogów reklamowych
Obecnie katalogi stały się zdecydowanie jedną z najnowocześniejszych oraz najskuteczniejszych form reklamy. Nie tylko posiadają skuteczny przekaz (np. promocje danego produktu), lecz również świetnie budują relacje klient a firma, poprzez formę bezpośredniego kontaktu. Ze względu na rodzaj dostępnych katalogów posiadamy zarówno katalogi szyte oraz spiralowane.
Cennik katalogów:
Czym różnią się katalogi
Katalogi różnią się od siebie nie tylko tym, co widzą klienci w końcowym etapie, czyli ceną. Różnią się one przede wszystkim wielkością/formatem (w zależności od tego czy chcemy wydrukować zwykłą tygodniową ulotkę promocyjną czy ekskluzywny katalog firmowy z ubraniami), rodzajem papieru na którym są drukowane (dostępne są tańsze lub droższe odpowiedniki), a także gramaturą papieru, a co za tym idzie wytrzymałością.
Różnice stanowi także okładka – może ona być miękka lub twarda, z dodatkową folią.
Rodzaje katalogów
Katalogi szyte charakteryzują się przede wszystkim ekonomią (cena ich produkcji jest dosyć niska) oraz szybkim terminem realizacji i świetnie sprawdzają się jako broszury reklamowe czy też przewodniki. Ich okładka z reguły jest miękka.
Katalogi spiralowane natomiast stanowią niezbędny element każdej firmy – można je wykorzystać do zaprezentowania klientowi nowej oferty firmy, a cały katalog jest solidniejszy poprzez wzmocnioną, często grubszą okładkę. Pomimo tego, iż najpopularniejszymi katalogami są katalogi szyte – radzimy dobrze się zastanowić, którą alternatywę wybrać – wszystko w zależności od Państwa potrzeb.
Ten rodzaj katalogów jest znacznie trwalszy, aniżeli katalog zszywany. Jeśli chodzi o sprężynę – możemy wybrać jej kolor.
Format katalogów
W kwestii formatu katalogów, mamy do dyspozycji następujące formaty:
- A4 – ten największy format jest oczywiście najbardziej atrakcyjny, ze względu na łatwość w przeglądaniu katalogu (doskonale prezentuje się na nim także treść wraz z grafiką);
- A5 – jest równie popularny, nadaje się zarówno do zawarcia w nim treści, jak i interesującej grafiki;
- A6 – nieco mniejszy, rozmiarowo przypomina zwykłą ulotkę reklamową;
- DL – przeważnie format ten używany jest do ulotek promocyjnych, ze względu na małe gabaryty, łatwo schować go do kieszeni.
Podłoże
Jeśli chodzi o papier wybierany do drukowania katalogów, drukujemy na papierze offsetowym lub też kredowym (może on być zarówno błyszczący lub w macie). Posiadają tu Państwo możliwość wyboru. Papier offsetowy nadaje się bardziej do drukowania zwykłych broszur takich jak np. instrukcje obsługi, jeśli jednak chcą Państwo zachwycić klientów swoim katalogiem z najnowszymi produktami, warto wybrać ten drugi – kredowy błyszczący.
Mamy dostępny papier o gramaturze 90 g, 130 g lub 170 g. Jeśli zależy Państwu na możliwie jak najtańszym wydruku – polecamy wybrać najniższą gramaturę.
Orientacja
Jeśli chodzi o sam druk katalogów, posiadamy opcję spiralowania zarówno po krótkim, jak i długim boku. Zastosowywane zszywki mogą być z oczkiem lub mogą Państwo zdecydować się na te najzwyklejsze. Ze względu na kolor spirali dostępne mamy: białe/srebrne oraz czarne.
Okładka
Aby nadać projektowi zarówno szyku, solidności, jak i elegancji, polecamy wzmocnienie okładki. Do tego zalecamy papier kredowy o gramaturze 170 g, 250 g lub też 350 g. Okładka może zostać także wykonana w satynie o gramaturze 300 g.
Posiadamy możliwość foliowania pierwszej strony w macie lub też w połysku lub też folią Soft Match – daje to naprawdę niesamowity efekt!
Najczęściej zadawane pytania
W celu uzyskania większej ilości informacji na temat wydruku katalogów reklamowych, zachęcamy do kontaktu!