Strona główna / Jak klient może wpłynąć na jakość wydruku

Jak klient może wpłynąć na jakość wydruku

Marek Linkiewicz
10

Ogólnie przyjmuje się, że Iwia część sukcesu projektu w drukarni zależy bezpośrednio od drukarki i maszyny, na której jest drukowana. Po części jest to prawdą, pomimo tego, jak pokazuje praktyka, zamówienie będzie naprawdę skazane na sukces tylko wtedy, gdy wszystkie 3 zainteresowane strony (produkcja, kierownik obsługi klienta i klient) będą działać jako zgrany zespół.

Dzisiaj postaramy się zrozumieć, jaką rolę odgrywają klienci w drukarni w procesie produkcyjnym i co faktycznie wpływa na jakość druku w drukarni. Aby poprawnie odpowiedzieć na to pytanie, zalecamy przeczytanie jednego z naszych poprzednich artykułów pod tytułem „Prawidłowo sporządzony TK - klucz do szybkiej i wysokiej jakości realizacji zamówienia”. Po przeczytaniu tego artykułu natychmiast pojawia się zrozumienie, jak ważna jest skuteczna komunikacja między menedżerem a klientem.

Zespół projektowy w drukarni. Jesteś z nami

Klient

Jedną z najważniejszych osób zaangażowanych w realizację projektu jest klient. Chociaż jest klientem drukarni, nie zawsze jest on końcowym użytkownikiem gotowego produktu i należy o tym pamiętać. Klienci drukarni oprócz głównej funkcji pełnią również funkcję „informatora” kierownika sprzedaży.

Kierownik działu obsługi klienta w drukarni.

Menedżer jest pierwszą osobą w firmie, która uczy się o nowym projekcie, ponieważ to on przyjmuje zamówienie. Pomimo tego, że na pierwszy rzut oka kierownik obsługi klienta w drukarni jest tylko „buforem” między klientem a produkcją, wiele zależy od jakości jego pracy.

Produkcja

Nie ma wątpliwości, że produkcja odgrywa ważną rolę w procesie realizacji projektu w drukarni. Ale jak ważne są etapy, przez które przechodzi układ, który w rzeczywistości jest już ukończonym ZR? Nasz drugi artykuł, „Cykl życia projektu: jak układ zmienia się w gotowe produkty”, w którym szczegółowo dowiesz się, co dzieje się z twoim układem po wyjściu z drukarni, odpowie na to pytanie.

  • Ogólnie przyjmuje się
  • Część sukcesu projektu
  • Drukarni zależy bezpośrednio
  • Drukarki i maszyny
Udostępni:
Marek Linkiewicz

Ogólnie przyjmuje się, że Iwia część sukcesu projektu w drukarni zależy bezpośrednio od drukarki i maszyny, na której jest drukowana. Po części jest to prawdą, pomimo tego, jak pokazuje praktyka, zamówienie będzie naprawdę skazane na sukces tylko wtedy, gdy wszystkie 3 zainteresowane strony (produkcja, kierownik obsługi klienta i klient) będą działać jako zgrany zespół.

Powiązane posty
Komentarze
  • Anna Miszke

    Ogólnie przyjmuje się, że Iwia część sukcesu projektu w drukarni zależy bezpośrednio od drukarki i maszyny, na której jest drukowana. Po części jest to prawdą, pomimo tego, jak pokazuje praktyka, zamówienie będzie naprawdę skazane na sukces tylko wtedy, gdy wszystkie 3 zainteresowane strony (produkcja, kierownik obsługi klienta i klient) będą działać jako zgrany zespół.

    • Anna Miszke

      Ogólnie przyjmuje się, że Iwia część sukcesu projektu w drukarni zależy bezpośrednio od drukarki i maszyny, na której jest drukowana. Po części jest to prawdą, pomimo tego, jak pokazuje praktyka, zamówienie będzie naprawdę skazane na sukces tylko wtedy, gdy wszystkie 3 zainteresowane strony (produkcja, kierownik obsługi klienta i klient) będą działać jako zgrany zespół.

  • Anna Miszke

    Ogólnie przyjmuje się, że Iwia część sukcesu projektu w drukarni zależy bezpośrednio od drukarki i maszyny, na której jest drukowana. Po części jest to prawdą, pomimo tego, jak pokazuje praktyka, zamówienie będzie naprawdę skazane na sukces tylko wtedy, gdy wszystkie 3 zainteresowane strony (produkcja, kierownik obsługi klienta i klient) będą działać jako zgrany zespół.

Napisz komentarz