Tradycyjnie, oprawa pracy dyplomowej składała się z twardych, zwykle czarnych okładek. Jednak, w dzisiejszych czasach, studenci coraz częściej wybierają kreatywniejsze i bardziej osobiste opcje, które odzwierciedlają ich styl i gust. Jednym...
Fioletowa oprawa pracy
Wybór koloru okładki i oprawy pracy dyplomowej może wydawać się niewielkim szczegółem, jednak dla wielu studentów stanowi on istotny element podsumowujący ich wysiłki i zaangażowanie w trakcie studiów. W ostatnim czasie wśród...
Można powiedzieć, że praca dyplomowa jest pierwszą “książką” jaką piszemy. Poświęcamy czas, by ją stworzyć, towarzyszą nam różne emocje etc. Dobre jej oprawienie, to nie tylko ochrona przez zniszczeniem, ale to również...
Nadruki na ubraniach cieszą się także ogromny zainteresowaniem w branży marketingowej. Jest to bardzo dobry sposób na reklamę i budowania rozpoznawalności danej marki. Do wykonywania nadruków na odzieży wykorzystywane są różnorodne...
T-shirt z nadrukiem to bardzo popularny element garderoby. Jest wygodny i tani. Naprasowanie napisu na koszulce to też świetny pomysł na prezent. Przez to niezależnie od preferowanego stylu, praktycznie każdy z nas może jedną z nich...
Każdy przedsiębiorąca wie, że porzekadło mówiące o tym, że: reklama dźwignią handlu, jest od lat w pełni zgodne z prawdą. Istnieją różne nośniki reklam, wśród nich znajdują się formy reklamy wykazujące większą skuteczność...
W momencie rozpoczęcia planowania jednego z piękniejszych dni w naszym życiu – ślubu – pojawia nam się w głowie tysiąc myśli. Od wyboru zaproszeń ślubnych po wybór sukni ślubnej czy wzorków na krawacie. Kiedy mamy już...
Ulotki, zaproszenia, mapy, winietki, a nawet broszury zazwyczaj są składane na pół, czasami na trzy lub cztery części. Niewielu odbiorców niezwiązanych z poligrafią zwraca uwagę na to, dlaczego publikacje te tak łatwo się...
Dobrze zaprojektowana wizytówka firmowa jest nie tylko ważnym elementem wizerunkowym firmy, ale zarazem jej reklamą. Pozwala na identyfikację danej marki, a jej wygląd niejednokrotnie decyduje o tym czy dany klient lub kontrahent zdecyduje się...
Bez względu na to, jaki rodzaj kalendarza wybierzesz, możesz mieć pewność, że ta inwestycja przyniesie Ci wymierną korzyść. Codzienny kontakt klienta z kalendarzem zapewnia stałą, całoroczną promocję Twojej firmy. Indywidualny...
Wielu z nas za początek poligrafii przyjmuje rok 1450, w którym Johannes Gutenberg opracował matrycę z ruchomych czcionek, zwaną prasą drukarską. Wbrew pozorom, pierwsze prymitywne wersje druku powstały wiele wcześniej. Prosta technika...
Rollup reklamowy co raz częściej wykorzystywany jest podczas prowadzenia różnego rodzaju kampanii reklamowych. Najczęściej w celach promocyjnych takich wydarzeń, jak imprezy czy tematyczne eventy. Niejednokrotnie jednak używany jest podczas...